2011's första ofrivilliga avsittning!

Ja, det ska vara en första gång för allting! Första gången jag trillade av Fashion idag. Trots alla henne konster har jag lyckats hålla mig kvar i ett halvår typ. Men nu var det ganska omöjligt att sitta kvar. Hon fick lite vårkänslor, stegrade, bockade och svängde SAMTIDIGT. Så jag bara "Jag sa juh det" för ca fem minuter tidigare sa jag "Jag kommer trilla av idag!" Jag kände det på mig liksom x) Ja, sen stod Fashion och bockade på stället ett tag, och höll på att sparka mig, jag svängde runt snabbt som fan och såg att hon sparkade vilt omkring sig så jag rullade bort för att undvika henne xD
Men sen gick hoppträningen bra! Torun har ridit igenom henne så nu är hon trevlig att rida på igen :) Vi hoppade oxer, trippelbarr, läskig grind och svinrygg och hon hoppade allt mycket bra! Sen lyckades mamma knäppa några bilder men de blev ganska kassa, vissa blev lite coola faktiskt. Så jag tänkte ladda upp dem här under sen :)

Skolan idag var... nära på att få smäll om man säger så ;) Enough Said!





Fina Fina Fashion :) ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0