Whenever you knock me down, I will not stay on the ground.

Slappedag idag. Somnade inte förrän i morse, hade lite av ett filmmaraton hemma själv eftersom krille va ute. Så jag gick inte och la mig förrän halv sju i morse, när krille kommit hem igen.
Vaknade tre och blev frågade om vi ville till Torun på kvällen och äta. Så fick det bli och jag har alltså inte varit i Perstorp idag. Tänkte försöka åka dit imorgon :)
Ja, jag ligger just nu och lyssnar på Justin Bieber. Inte alla låtar då, bara never say never, pray och overboard för de är de bästa låtarna han gjort! ;)
Jag har fett tråkigt kan jag meddela. Krille spelar igen och Tobbe med så jag kan inte titta på film. Har inget att göra och klockan är tio över ett. Tekniskt sett är det då alltså tisdag nu.

Jaja ha en trevlig natt, det är mer än jag kommer ha! :)

/ Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0