Tisdag.

Det är redantokarsg och jag åkte med bussen för 10 min sen, klockan är 07:19. Vet ni vad det roliga är???? Jag börjar inte förrän halv tio och får sitta på knutan i 45 min innan jag åker till skolan. Så jävla retligt, min buss stannar på älvsborgsgatan EN JÄVLA MINUT efter ridhusetbussen stannar där om jag åkt 8:01 -.-' lägg märke till ordet efter i den meningen. Irriterande till 110%! Men i vilket fall som så är jag nu på väg. Hela dagen igår hade jag svinigt äckligt jävla ont i vänstra höften. Jag vet inte om jag suttit på något konstigt sätt på bussen eller om jag låg konstigt under natten eller nåt men jag hade riktigt pain in the ass ont. Kanske sträckte något där eller gjort illa något ligament. Ont gör det iaf, kan ni tänka er? Not nice at all. På kvällen smorde jag in med arnikagel för att se om det hade något verkan. Nope, i morse när jag vaknade hade jag en pulserande smärta, lite lik växvärk, på samma ställe. Jag kunde inte gå, inte stå och inte ens ligga i sängen på något sätt. Sjukt, tyckte jag, men när jag åt frukost tog jag samtidigt en Ipren, så om det är någon slags inflammation så försvinner den förhoppningsvis. Detta känns bara lite sådär halvtradigt, jag är 16 år och kan knappt ens gå. Som om det inte vore nog så har jag så mycket spänningar i ryggen så jag kan stå som elaggregat till ett stängsel. Det är kul det! Tur att det är min "vilodag" idag för imorgon blir det fullt upp efter skolan. Tre hästar, två ska ridas och den tredje ska longeras/tömköras. Japp, så får det bli! /Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0