Startar igen.

Idag är dagen jag startar upp igen. Om folk vill störa sig på mig så får dom göra det!
Jag har haft denna bloggen nu i lite mer än två år, och det är konstigt nog bara de senaste halvåret som folk börjat störa sig på mig, trots att jag skrivit exakt likadant hela tiden. Men, nu är det såhär att bloggen är min och JAG bestämmer vad jag vill skriva och inte skriva. Och jag blev faktiskt riktigt ledsen när jag fick höra att många blev arga på mig pga sättet jag skrev. Tillslut bröt jag ihop och grät, eftersom jag inte visste vad jag skulle göra åt det. Resultatet blev att bloggen lades ner tills vidare för att försöka undvika allt skit.
Men istället blev jag sur och arg på alla i min omgivning eftersom jag inte hade någonstans att "skriva av" mig och det skadade mig ännu mer. Så, därför startar jag upp igen.

Med detta hoppas jag att alla förstår hur mycket bloggen betydde för mig, och hur mycket det skadade mig när alla blev sura och arga på mig för att det JAG skrev på MIN blogg. Om ni inte tycker om vad jag skriver så läs inte bloggen då. Och snälla, håll era tankar för er själva ELLER säg det direkt till mig och inte igenom någon i min omgivning. Och om ni fortsätter snacka skit för saker jag skriver på bloggen så har ni inte här och göra.

Dessutom hoppas jag att alla som blev ledsna för att jag la ner kan förlåta mig och jag hoppas ni fortfarande vill läsa :)

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0