Micketräning

Ja imorse hade vi träning för Micke igen. Denna gången hade jag Dustin och det gick bra, i början var jag lite för mycket tillbaka för att jag var rädd att han skulle slänga mig igen, man vet aldrig. Det blev bättre men inte helt bra enligt min mening ;/ kunde gått bättre! Sista träningen för Micke för denna terminen och detta året faktiskt ;)

Efter jvsen åkte jag till stattena och väntade på bussen. Nu sitter jag på bussen och vi har hunnit till berga! Hehe :)
Har en jävla huvudvärk men kan va för att jag kollade på film till 23:15 igår hehe (a) men, in my defense så var filmen bra och rolig så :) somnade lite halvt på djurhållningen när vi skulle kolla på film så jag ska hem och vila mig nu :)
/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0