Let's leave the past behind us.

Jaop, klockan ringde 9 i morse, jag gick upp och stängde av den, gick och la mig igen och sa till Krille att väcka mig om tre timmar.
Det hörde inte han. Så det slutade med att jag vaknade 13:40, do the math, det var nästan FEM timmar efter klockan ringde. Och hans första kommentar: "Fan du kan juh sova hur länge som helst! Väcker man inte dig så sover du hela dan! ;o" No shit, jag trodde du visste det vid det här laget x)

Ja, och de skulle till Marianne (SA DOM) och hjälpa henne flytta lite saker. För ca 20 minuter sen fick jag reda på att de var i PERSTORP?!?! Jag hade juh kunnat komma till min häst samtidigt då juh :( Inte okej asså ;(

Ja, så jag har iaf roat mig med att spela Wordfeud, glo på film och städa idag. Jag såg Knight and Day och den är lika bra varje gång. Rolig actionfilm, finns inte så många ;)

Sen har jag precis satt upp alla saker i skåpen igen från diskmaskinen, och satt igång en ny. Med disk såklart, ifall någon får för sig att märka ord. Sen dammsög jag köket, hallen, datorrummet(eller en del iaf) och en del av stora rummet. Tvättade också golvet i hallen och köket. Jag ska snart gå ut igen och fixa resten, sen vet jag inte om jag kanske går och lägger mig igen.

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0