Julavslutning

Idag var det julavslutning på skolan, och vi hade rätt kul faktiskt :) vi vann inte speciellt många grenar (a) men vi vann iaf samarbetsövningen och det var väldigt viktigt!!!!!! :p
Efter allt hade vi lite egna tävlingar inom klassen och sen åt vi julbord. Och när vi åt så kom vi på att bussen med all säkerhet skulle vara fett full från ridhuset så vi gick bort till välavägen istället.
Skulle ta tåget till Perstorp sen men, i Åstorp somnade jag, och jag brukar inte tänka på det så mycket men jag var nog jävligt trött för jag somnade ordentligt och vaknade precis när tåget rullade ut från perstorp ;o sista jävla dagen som jag ska åka tåg detta året och så missar jag stationen! Så jag ringde krille så kom han bort till Tyringe och hämtade mig :p

Nu har jag precis gjort kladdkaka och väntar på krille men jag tvivlar på att jag orkar vänta uppe x) han är på gymmet kommer om typ 30 min eller mer :p
Ska träna med aase imorgon och sen ska jag ner och försöka rida lite, därefter mocka och sånt :)

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0