Julafton.

Ja, det är juh julafton idag. I morse/förmiddags var jag i stallet och mockade hos Ma Cherie. Sen tog jag av det ena täcket och tog ut henne i ridhuset, där tog jag av det andra och släppte henne lite så hon fick busa av sig. När hon busat ett tag så gick jag bara ut i mitten och kallade så kom hon direkt travandes emot mig. :) Sen tog jag på täcket igen, tog in henne i stallet och la på ett till täcke. Sen la jag hennes kvällshö utanför boxen och gav henne lite i boxen så hon hade något att göra. Efter allt var klart åkte jag hem till pappa och var där ett tag. Duschade och fixade mig och åkte sen ner till kyrkan för att sjunga. Fyra låtar i kyrkan och två i folkets park. Tog nästan två timmar och sen åkte jag hem. Nu sitter jag och väntar på att Krille ska komma hem, så vi kan åka hem sen :P Ja, och God jul och allt det där, jag är inte så mycket för jul :P /Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0