Have you ever felt like standing on a rooftop, have you ever wanted to scream?

Och plötsligt vände allt. Jag valde innan att istället för att skriva på bloggen, så skrev jag i ett worddokument. Alla mina tankar, känslor och utan att vara rädd för att någon skulle ta illa vid sig. Det lättade faktiskt sjukt mycket, och jag är glad att jag gjorde det. Det kändes som om jag blev 10 kilo lättare efteråt :) Kanske låter helknäppt men jag är lite halvknäpp så det blir bra ändå ju :P

Jag blev iaf också mycket gladare och det är så skönt att slippa ha det att tänka på. Det hade varit awesome med ett minnessåll, sånt som dumbledore har i Harry Potter. Så man liksom kunde spara sakerna men slippa ha de i huvudet ;)

Sen har jag också pratat med lite roliga människor ikväll så jag mår bättre nu :) Det är roligt att prata med nytt folk, speciellt när de är roliga människor :D Haha, världens kladd x)

Pratar också med Memet, längesen jag såg honom och det är synd :( Vi va rätt bra vänner när vi båda gick på CT :/ Men vi får försöka ändra på det på något vänster :)

Jag upptäckte det btw, att det bara är tio dagar tills vi börjar skolan igen :o Tiden går fort! Imorgon, eller idag rättare sagt, ska jag till stallet och rida Mache :) Ha det så bra!

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0