Friday again.

Och så var det fredag igen. Det är nästan kriminellt vad veckorna går fort nu, men så skönt! Tre veckor lov nästa vecka ;)
Igår gjorde jag inget annat än det jag sa att jag skulle. När jag kom hem fik jag och la mig i soffan och kollade på typ criminal minds, scrubs och något dokumentär om skådespelaren i "A Knight's Tale". Han dog för tre år sen, jag hade faktiskt ingen aning om det! :o han har ju spelat i "Brokeback Mountain" också och i "Casanova" som exempel och han blev bara 28 år ;o konstigt..
Men i vilket fall som så somnade jag och sov i tre timmar. Krille sa att han väckt mig och sagt att det var mat, men jag har ingen minne av det så jag pratade väl i sömnen igen ;) klockan var iaf 21:17 tror jag när jag vaknade så jag sov ett tag.

Nu är jag snart i Örkelljunga furulund på väg till skolan och idag ska vi bara se på film hela förmiddagen :D sen slutar vi tolv som vanligt. Då ska jag till Perstorp och ikväll ska jag till Hässleholm och lyssna på Robin! :D

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0