You're the one I have decided, who's one of my kind

såå, nu var halva köket städat. Mamma har sagt att hon ska ta bordet sen. Jag har tagit diskbänken, skärbänken, spisen och ungsluckan. + alla luckor på den delen av köket.
Jag ska snart ner till stallet. Tänkte gå ner snart faktiskt. Jag och Daniel ska rida samtidigt och sen rida ut en liten runda efter :) Hoppas Tuna uppför sig! :P Men det gör hon nog :)
Så det som egentligen håller mig hemma är hans sms. Men jag kanske skulle gå ner innan och borsta Ma Cherie. Jag vet inte än. Det märker vi! :) Hatar egentligen att planera dagen innan det händer. Tycker bättre om att bara ta den som den kommer :)
Menmen, Vi hörs senare iaf!






Kommentarer
Postat av: HOPPIDIOTERNA Emelie

Gud vilken fin häst, och en bra blogg :)

2011-04-03 @ 15:45:51
URL: http://hoppidioterna.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

Jättefin häst detta, älskar isabeller! :D

2011-04-03 @ 20:16:04
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0