You're such a troublemaker but I like you just that way.

Lördag igen, klockan är nu snart 2 och jag har städat från 11 till nu ungefär. Köket är äntligen snart klart. Sick.

Nu funderar jag på om jag kanske skulle äta frukost, jag var tvungen att städa upp i köket innan jag fick panik på det bara. Trodde dock inte att det skulle ta tre timmar men.. What to do?
Så jag antar att frukost står på schemat nu. ^^

Senare ska jag ner till stallet och mocka ut Mies box. Ut med vinterbädden och in med ny. Måste vänta tills Krille kommer, för jag har hans bilnycklar ;) haha. Nej men han ska hämta bilen här för de körde med Dannes bil hem igår och erbjöd oss att ta hem Krillis bil. Så ja, ni fattar ;)

Men men, vi höres senare! Mie ska nog ut idag också, hon fick juh vila igår ;)
Hade hade!



Selena Gomez & The Scene - Crush

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0