You're so hypnotizing, could you be the devil, could you be an angel?

Vaknade precis. Eller kanske inte riktigt, för 45 min sen xd Men jag har hunnit käka frukost innan :)

Idag är det lördag och även påskafton. Inte för att jag ska fira det på något sätt, jag är inte så religös av mig. Dessutom ser jag ingen mening i att fira det överhuvudtaget, slöseri med pengar? Eh, ja. Sen finns det säkert delade åsikter om detta, men detta är min åsikt, sen får ni tycka vad ni vill :)

Idag SKA som sagt Mie ut. Förhoppningsvis kan vi hänga på henne om Danne kan komma idag. Det märker vi, de
var hemma 5 i morse så jag tänkte inte väcka honom förrän vid 12 :P Brukar va duktig på de liksom x)

Om inget annat ska jag även rida lite dressyr på Fashion idag för Torun. Det kommer säkert gå bra, Fashion fick ge sig rättså rejält igår när vi red ut. Hon vägrade att gå över vägen, så jag stod och bråkade med henne lite, men när det kom bilar så hoppade jag av henne och gick med henne. Sen när jag hoppade upp igen så fortsatte hon och då la jag henne på en minivolt och satte sporrarna i henne för hon får fan inte göra så!
Så det går säkert toppen idag :)

Japp, men nu ska jag försöka hjälpa mamma lite i köket för vi börjar tappa kontrollen där igen :S Jag mår inte bra av det, jag verkligen hatar när det är stökigt. Kan förklara vrf jag inte är hemma så mke..

Jaja, hade hade så länge iaf :D

Tyckte inlägget blev tomt utan en bild :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0