You can't take that from me, just go ahead and try

Tränade med Tuna idag och det gick bättre och bättre juh längre jag red. Fick också reda på att hon blir avslappnad av mycket vägarbete, böjningar och övergångar så jag ska rida massvis med sådant nu denna veckan, sen kommer det gå galant på tävlingen på söndag! :D Har massvis med bilder, men klockan är nu 22:20 = Jag orkar inte photoshopa alla! Jag lägger upp ett litet smakprov nu, sen får ni en gigantisk bildbomb imorgon istället :D


Ma Cherie fick också komma ut idag. Idag tog vi på benskydden på alla fyra fötterna och det gick super. Väl inne i ridhuset fick hon springa fritt lite sen skulle jag gå och hämta henne, men she met me halfway :D
Sen lade vi på longeringsgjorden för andra gången i henne liv, och hon reagerade knappt x) Jag hade dessutom inspänningar på båda sidorna, båda löst inspända men hon brydde sig inte om dem alls :P Hon brydde sig mer om katten i hörnet xD
Duktig pålle var hon iaf! Och nytt smeknamn igen: Mie :) Dannes förslag faktiskt ^^

Hon börjar faktiskt likna en häst nu och inte en grottponny :P


Duktiga pållen med allting på sig :D ♥

Men. Nu har jag precis ätit så jag ska bara tvätta bort sminket sen ska jag sova!
Hade hade




Kommentarer
Postat av: Amanda Nilsson

Fototävling på bloggen! :)

2011-04-06 @ 15:56:52
URL: http://resilient.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0