Who's that chick

Klockan är nu 22:58 och jag ska faktiskt gå och lägga mig. Är sjukt trött efter denna dagen. Imorgon blir det nya tag!
Ska träna Tuna lite imorgon. Tävling om en vecka jue ;o Sjukt kul faktiskt :) Men det blir hårdträning denna veckan. Är kanske lite sent ute men wtf, det är jag alltid x) Det brukar gå bra ändå :D Det är juh inget tvivel om hästarnas kondition, den får de ganska gratis pga ridskolan :) Nog mer min som sätts på spel x)
Ska kolla med Annica om hon ska rida också imorgon, annars skulle jag behöva träna lite med Dellis också. Kanske kan träna med henne ändå, det märker vi!
Men vi får se, helt enkelt!
Vi hörs. Hade hade




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0