What I gotta do to make you see I mean what I say to you

Hade morgonjour idag så var i stallet strax efter 8. Fodringen tog väl 40 minuter tror jag. Var klar ca 9 :) Pausade sen lite, plockade undan hinder i stora ridhuset och började inte mocka förrän uterittarna hade ridit iväg. Släppte ut hästar och mockade sen hela stallet med broderns hjälp.
Efter allt var klart så tog vi ut Ma Cherie i gången. Hon har fällt nästan hela vinterpälsen nu! :D Hade henne ute i ridhuset och gjorde ett försök till frihetsdressyr men det var lite stort där inne för det och sen hade jag inget godis med mig. Så nästa gång får det bli i lilla ridhuset faktiskt :) Och då ska jag inte glömma godiset :P
Har precis kommit hem nu och duschat. Ska äta middag snart och sen bär det av till byn för att handla godis :)
Sen skulle jag vilja se film idag igen, men vet inte vilken. Några förslag? Hör av er isf :D
Hade hade





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0