Walk in the rain.

Idag var Mie ute och gick i en halvtimme på anläggningen. Överallt, runtom hela anläggningen och upp i backen och in i paddockarna. Så hon fick se allt :) Jätteduktig var hon, hon följde med mig hela tiden även om nästan ALLTING var superduperläskigt och skulle snart komma till liv och hoppa upp och svälja henne hel. Typ :P Unghästar ni vet :P
En sak som jag inte tycker om är att hon kommit på att hon kan protestera i stallgången, springa fram och tillbaka och slå med huvudet när det inte går tillräckligt fort. Det är nog nu när hon börjat komma igång lite och fått lite muskler och så. Men det får vi lägga band på kvick. Så får hon bara inte hålla på :) Jag har dessutom fått handbremsa henne ett par ggr för att hon skulle lyda. Som tur är förstår hon också att hon ska sluta när man gör så. :)
Stack hem lite senare. Danne var skittrött idag, han hade nästan ingen kraft i sina händer när han skulle skala sin apelsin så han tappade den ett par ggr. När han tappat den för tredje gång slängde han sig på bordet och nästan skrek ut "JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT!!!!!!!" haha, skitkul var det :P Jag och mamma började garva åt honom, och en halv sekund senare skrattade han med :P

Nu ska jag torka mitt hår så mamma kan fläta det, sen ska jag sova! :)
Hade hade





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0