The club can't even handle me right now.

Kanske ska förkara mig lite :P Jag har fått flera frågor om mina rubriker hänger ihop med inlägget när jag skriver. Svaret är nej. Jag lyssnar alltid på musik, även när jag skriver blogginlägg. Så jag tar bara en rad från låten som jag lyssnar på just då :) Kanske ska börja skriver vilken låt det är sist i inlägget ? En idé :P

Klockan är nu 06:56 och jag ska alldeles strax cykla ner till stallet. Morgonfodring vid 8 och innan dess ska jag putsa saker :P

Nu äter jag frukost, första gången på hundra år som jag är hungrig tidigt på morgonen xP Men så kan det va!

Vi ses sen, med lite resultat och annat mög :P Haha!
Hade hade!





Flo Rida feat. David Guetta - Club Can't Handle Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0