So let's make this last forever.

Red Tuna ikväll. Hon gick super! Jag red med en lugn och harmonisk hand och krävde inte så mycket av henne i början, bara lite öppnor och skänkelvikningar. Hon var så fin! Jag gjorde ändå tusen halvhalter och pratade mycket med henne, och hon lyssnade utmärkt. Galopparbetet idag var först galopp på volt och sen snett igenom, det som kommer i programmet. Sen gjorde jag också mycket fattningar och avsaktningar i båda varven.
Denna veckan blir det hårdträning. Tävling nästa vecka, TAGGA!!!! :D:D

Hade också vinröda lindor idag, och jävel vad snygghon va i det :D Tänkte ha samma imorgon eller på tisdag och be mamma fota lite :D Om hon vill (a)

Danne skjutsade hem mig sen och HA! nu kan han inte gnälla över mina röda byxor, för han har köpt röda byxor han me :P
För jävla rolig dialog idag förresten:
D - Kom du så fort? :o
J - Ja?
D - Men.. Då måste jag ha kört förbi dig :o
J - Ja nästan, du svängde in när jag var vid den stora skylten.
D - Jag såg dig inte, jag lovar! Blev du sur? :o
J - Nej? vrf skulle jag bli det?
D - För att jag inte hämtade upp dig! :o
J - Nej, det blev jag inte :p
D - Hade jag sett dig så hade jag hämtat upp dig, det lovar jag! :o
J - Jaja :p Men det var en jävla tur att du ringde just då, för annars hade jag nog självdött där hemma.
D - Varför det? :o
J - För jag hade så tråkigt!
D - Och då ringde jag! Och gjorde allting mycket bättre! :D
J - O.o

Knäppskalle :P

När jag kom hem förresten, så rensade jag och mammi upp i kylskåpet. Det blev rättså mycket utrensat, men det känns som om det är lika mycket kvar xd Har man mycket grejor då eller vad? haha.
Nu ska jag iaf sova, för jag har precis duschat och torkat håret, så nu slipper jag platta det imorgon. Bara topparna isf :D
Hade hade!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0