Ridpass + svar på fråga

Tuna var ganska olydig idag. Svängde in bakdelen, spände sig, slingrade sig som en orm och gick inte fram SAMTIDIGT! Blev bättre i galoppen dock och när vi körde strykande tygel. Vet ni inte vad det är så fråga :P Orkar inte förklara i onödan ;)
Men jag gjorde dagens fail idag dock.
Efter ridlektionen:
Josse - Linnea, du vet om att du bara har en sporre på dig va?
Jag tittar på mina skor och säger - Men, då måste jag ha tappat den! :o
Josse - Men jag har inte sett att du haft den på dig alls. Du har inte haft den på hela lektionen iaf.
Jag - Men.. Oj, jag glömde nog sätta på den också O.o Då är det därför hon inte lyssnat på min vänsterskänkel! :O
Josse - HAHAHAHAHAH....!
Ojsan! Sånt som händer :P

Jag är iaf trött som sören i mina armar nu. Usch, orkar nästan inte hålla armarna uppe. Ska försöka få i mig lite näring och samtidigt glo på film. Step up 2 ikväll! Kanske 3 också, för den är så jävla bra :o
Ha det bra allesammans! :D

Svaret på frågan förresten:
Fråga: ska hon till Torun eller? :P
Svar: Nej, hon ska till en vän som bor i Skogen utanför Örkelljunga :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0