Rena rama sommaren

Idag har det varit sjukt fint väder. Så pass fint så man kunde rida utomhus i kortärmat utan att frysa ett enda dugg :D
Tävlingen idag gick väl halvbra. Torun sa att jag va skitduktig för att vara på Tuna, men jag tyckte det gick mest pannkaka.
Efter tävlingen dock så hade vi Ma Cherie ute i stora paddocken för första gången och det var så fint väder så jag fotade henne ganska mycket. Fina bilder på en fin häst :D Tänkte fixa till dem och sen göra en bildbomb här :D
Blev en mysig liten uteritt ikväll också i sommarvärmen, jag och Danne. Kul var det, och båda två behövde en liten uteritt tror jag. Vi har bara ridit i ridhuset under hela vintern så den var välförtjänt tyckte jag, iaf så hårt som vi jobbat denna helgen :)
Ni kan få ett litet smakprov på Ma Cherie, hon är så vacker, min lilla prinsessa :) ♥

Tja, där är inget fel på hennes steg iaf! Och inte på Dannes heller, för den delen :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0