Now's my time to take chances and find my own wings.

Idag mockade jag ut Mies box. 14 fulla skottkärror varav varje vägde ca 35-40 kilo blev utkört ur hennes box. Men fin blev det sen iaf. Jag la ett tunnt lager med spån underst, vattnade det svagt så det låg stilla och lade sen ett lager över det med spån. Och när hon sen kom in så rubbade sig inte bädden ett dugg, även om hon rullade sig! :D Yes, det funkade!

Sedan tog jag ut Mie och longerade henne. Hon fick juh vila igår så hon fick löpa lite på lina idag. Hon var superduktig i vilket fall som, för hon gjorde allting på rätt kommando och skrittade, travade och galopperade på linan i både varven. Sen tog jag ut henne därute och longerade lite där med, och då gjorde hon samma sak :D Jag är så stolt över henne! :') ♥
Tog en bild på henne med:

Hon är så underbart vacker, så man smälter lite för varje gång man ser henne :')

Imorron har jag morgonjour tillsammans med Krille, för Danne kunde inte. Så jag ska upp tidigt! Eller ja, halv 8 är inte så tidigt.
Men men, vi hörs! Hade hade!




Miley Cyrus ft. Billy Ray Cyrus - Love that lets go


Kommentarer
Postat av: sofia lindeberg

Hon har likadana ögon som Missy, snälla rak igenom :)

2011-05-01 @ 12:03:54
URL: http://sofialindeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0