Move your feet and make it hardcore.

Dagen gick fort.

Fashions dressyrträning gick superbra! Lite stel i vänstersidan men det vet vi sedan innan så vi bara jobbade mot det :P Hon var väldigt positiv idag så hon har kanske kommit till en vändpunkt? O.o Hon kom dessutom idag i hagen när jag skulle rida, med öronen fram och allt, även om jag gick in en bit i hagen. Hm..?

Mie fick komma ut sen. Longerade henne först och la sen på sadeln och longerade igen. Sen började vi hänga på henne. Till en början hoppade hon lite åt sidan när vi skulle börja gå men tillslut accepterade hon tyngden och skrittade lugnt bredvid Daniel medans jag hängde på :) Duktig pålle!! Sen svampade jag henne och satte henne i boxen. Tog in all utrustning och gick in och bytte om i klubbis.

Mamma och jag fick sen skjuts ner till byn och hem av Daniel, snälla söta rara Daniel, som sen körde en fet omväg hem till oss. Han tröttnar på att köra samma väg så han kör olika vägar varje gång nästan. haha!

Lady Princess har fått föl btw! Ett litet stoföl, mörkbrunt utan tecken :) Hon är inte döpt än men det märker vi väl imorgon om Torun har bestämt sig. Jag gav förslaget Coffee Kahlua, eftersom pappan heter Cappuchino och farfar heter Black Coffee :) Kaffesorter vet ni ;)

Haha failade precis. Skickade "Nu har jag fixat 65 låtar till din bror" Till Krille och sen fick jag detta:
K - oki
L - Ey, vrf är du så kortfattade idag?! :o
K - jo
L - Hm.. O.o
K - Hah
J - :v
K - danne här
J - Jaha det förklarar saken :P
Tyckte väl det va lite konstigt för Krille både slutar och börjar nästan alltid med "Haha"
K - m
J - -.-'
Sen skickade jag på sms till Krille: Få bort din bror från din fb, han är tråkig! :o
Och en sekund senare: HAHA lite fail om han har din telefon också xd
Och på chatten:
K - dra åt helvete linnea
J - Eh okej?
K - Hans mobil ligger på laddning här bredvid
J - HAHA Fail!
K - Du ska dööööööööööööööö
J - Men du ÄR juh tråkig! :o
Du drömmer Daniel :P
osv osv :P Tillslut kom dock Krille, och det märktes dirr för plötsligt kom både haha:na och smileysarna :P
Men more to the point. Jag failade, totalt x)

Imorgon är det söndag :( Och endast två dagar kvar på lovet innan det är dags för den äckliga skolan igen :( I hate it, gå och lägg dig. Pöh. :s

Hade hade iaf!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0