Money can't buy us happiness.

Hemma och sjuk idag =/ Not Cool! :o
Hatar det egentligen men i morse när jag frös undertiden som jag låg med ett tjockt duntäcke över mig så kände jag att något inte var rätt. Jag blir bara sån när jag är på gränsen på en kollaps. Kan vara efter förra helgen när jag gick upp halv 6 första dan och tävlade två klasser, tränade en häst och knoppade och så och var inte hemma förrän halv 7. Gick sen och la mig vid 10, somnade inte förrän 1 och vaknade igen halv 6. Tävlade en häst och tog ut Mie. Sen red vi ut en runda på kvällen och när jag kom tillbaka kände jag mig helt förvirrad.
Blev alltså bara 4 timmar sömn/natt i helgen och för mig som är van vid 8-9 kan ni kanske förstå att det var lite lite :)
Så idag sov jag från 11 igårkväll till 10 idag med det lilla avbrottet i morse. Och nu är jag som ny igen! Helt fantastiskt vad lite sömn kan göra för en människa :)

Så nu tänkte jag kolla på Wizards Of Waverly Place lite, kalla mig konstig, barnslig, eller vad ni vill men den serien är så fett kul x)

Mie får vila idag, för hon har varit ute ni 4 dagar i rad, så hon får smälta lite av allt nu :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0