Make a wish, take a chance, make a change and breakaway.

JAG RED PÅ MIE FÖR FÖRSTA GÅNGEN IDAG!!!!!!
Fattar ni hur paff jag blev?! Danne bara "Jaha, så hoppar vi upp helt!" och sen kastade han så jag var inte beredd på det xD Men upp kom jag och inga tyglar hade jag heller så det var bara mantag som gällde x) Haha!
Men det gick jättebra! Hon spände sig lite i början men när hon hörde att det var jag så gick och snällt på som vanligt :D Efter ett varv i skritt manade Danne på henne i trav och travade gjorde hon :') Sen skulle Danne springa med sen långsida och han med sina långa ben, det blev galopp :'D Så jag har ridit henne i alla tre gångarterna idag :') ♥

Innan idag hade jag henne ute och gick lite mellan bommar och i smala fållor för att vänja henne vid det, till lastträningen senare. Och det gick jättebra :)

Lite roliga diaoger blev det också idag x)
Jag och Busig hade lite allmän damp idag, och det bästa var nog detta;
Jag - HAHAHAHA...
Busig - HAHAHHAH...
Sofie - *Tittar knasigt på oss och säger til mig* Asså. Vad har du för fel?
Jag - HAHAHAHAH...

Och därefter detta:
Busig - Nä, nu ska jag gå ut och hoppa framför ett tåg för jag känner mig så ouppskattad!
Jag - Haha.
*Busig går ut*
Jag - Nä, kom in här igen!
Busig - Va?
Jag - Kom in igen!
Busig - God middag?
Jag - HAHAHAHA..

Almän damp som sagt xP
Innan idag solade jag också i två timmar typ, gott som fan.

Nu ska jag äta och därefter duscha, sen ska jag sova för imorgon är det fredag!! :D:D
Här är filmen :D





Kelly Clarkson - Breakaway

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0