Just might be paranoid.

Mie fick komma ut lite idag igen. Idag har jag Krille som medhjälpare och det gick super! Först fick hon springa lite löst sen kom hon och då lade vi på gjorden och sen longerade jag henne i båda varven. Detta gick också lika bra som igår. Ska göra fler hål i inspänningstygeln på ena sidan imorgon så jag kan spänna in lite succesivt. Spände två hål idag och det gjorde inget :')
Tog in henne sen igen utan att ta av gjorden, gjorde inte det förrän jag spänt fast henne i gången :P In med henne i boxen igen sen.
Sen gick jag in i klubbis, hängde först in alla sakerna i sadelkammaren och gick sen in. Satt därinne ett tag och pratade, lyssnade och tänkte.
Idag var det istället Krille som körde mig hem :)

Håller på att ladda in bilderna i photoshop nu från igår. Tänkte redigera dem lite sen blir det två enorma bildbomber här :D
Hade sålänge!




Kommentarer
Postat av: Kungen!som!kör!audi!

Gött nu fik du åka riktig bil ju haha ne men det gick bra med mape i dag :)

2011-04-06 @ 21:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0