Jag kan verkligen inte tro det, överlycklig!

Klickade in på Douglas Lindelöws hemsida precis. www.stallfulltofta.se och vet ni vad jag hittade? MIN BILD PÅ STARTSIDAN!!!! :D:D:D:D Gå in och kolla själva, originalbilden ligger på min FB HÄR. Så jäkla roligt alltså. Ni anar inte :)
Gud vad glad jag blev nu. haha, sjukt! Han är juh faktiskt världsstjärna i hoppning, kan juh tänka er min reaktion när jag såg det :D

Har ändå precis överlevt en skoldag i regnet. Jag hatar regn, så fruktansvärt tråkigt. Och så nu efter den fina helgen också :( Om det regnar sen så får Mie va i ridhuset, men regnar det inte så tänker jag vara i paddocken :) Hon behöver lite frisk luft! ^^
Jag har precis tvättat och dammsugat golven i både hallen och köket, så jag väntar på att det ska torka, sen ska jag ner till stallet :) Hade hade!!




Kommentarer
Postat av: Malin

Häftigt! :P

2011-04-12 @ 17:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0