I know that I've got issues, but you're pretty messed up to.

Hade Mie ute i paddocken och idag som planerat. Gick jättebra, provade också att gå nerför banken, men eftersom hon vann igår så var inte INTE lätt. Det hela slutade med att vi fick hämta Loppan och gå före med henne, och då äntligen gick det. Gud vad mallig hon blev sen bara x) Dansade runt mig och trippade fram och skulle bara hoppa upp och nerför banken hela tiden sen x) Idag galopperade hon dessutom för första gången på lina och det gick super!
Så idag var dett lyckat pass, även om det inte började bra, för jag fick säga till henne på skarpen i stallet. Hon skulle inte stå stilla nånstans och skulle bara slita sig. sen när jag skulle tränsa så vände hon sig så det tog väl tio minuter att tränsa x) Men det slutade lyckligt iaf! Fick även lite kommentarer om henne, att hon blivit fin och att jag gjort ett bra jobb som fått henne så lydig på så lite tid :) Det värmer :D

Kul var det att hoppa bank! :D


Fina lilla prinsessan ♥





Kommentarer
Postat av: Malin

Klart du gjort ett bra jobb!! Hästen är ju en helt annan häst! har ju verkligen förtroende för dig!

Du är super duktig Linnea :)

2011-04-12 @ 08:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0