Hiss


Måste hissa detta från Hööks, som jag köpte igår.

Köpte dessa igår. Provade dem på Mie igår också och jag tycker de är en solklar hiss. De satt stilla på benen och hon blev inte svettig innanför, pga "lufthål". Inget vek sig eller liknande som de brukar göra på andra hööksskydd. Jättebra passform, sitter bra runt benet. Sen var de lätta att rengöra efter och blev vita igen :)


Samma med schabraket, det låg jättebra på henne och låg stilla. Lite tjockare i materialet men "andades" ändå. Det vek inte upp sig i kanterna eller så som andra schabrak gör utan det låg där det skulle hela tiden :)
Sen är det bara ett litet plus för färgen med och den sneda randen med loggan :P

Jag mäste faktiskt säga att jag hissar Hööks också. De har bra produkter (Oftast, har varit med om vissa bakslag) och snygga, stilrena saker till ett lite lägre pris vilket gör att folk med lite lägre budget än andra (jag till exempel) har råd att köpa snyggt till sina hästar. Alla har juh inte lika mycket pengar än andra men jag tycker hööks har bra pris på sina saker även om många tycker att de "härmar" kända märken med sina saker, men liksom, då kan man ändå få ett nästan lika snyggt schabrak t. ex. som det "originala" fast för ett par hundringar mindre. Jag tycker ändå att de är bra :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0