Felt so close but you were far away.

Dagen har inneburit massvis med arbete och ridning. Men det är juh det livet går ut på :) Red Fashion i morse/ förmiddags. Hon hoppade SÅ JÄVLA BRA! Riktigt rejält igenom ryggen och högt över hinderna! Busig fotade rätt mycket så bered er på en enorm bildbomb sen, jag ska bara beskära bilderna lite :D

Efter det gjorde släppte vi ut Fashion och Missy, sen solade jag i typ en timme innan jag gick ut för att hämta Goldie i hagen. Lättare sagt än gjort, inte ville hon in idag. Men vi lyckades, efter många om och men. Hovis kom strax efter ett så ett var Goldie inne. Jag började iaf mocka i ridskolestallet så länge. Hann ta två-tre spiltor innan Sandra och Torun kom. Så hann jag mocka en och en halv till sen hjälpte Sandrus mig med resten och även Exets box :) Lämnade dock Missy och Fashion till mamma (a)

Mie och Loppan fick komma ut i hagen idag! Och gud vad roligt det var! Fick lite bilder när det värsta var över, men så vacker hon var :) ♥

Jag hjälpte iaf Sandra att sätta upp lite hinder sen. Ska med henne på tävling på fredag så hon tränade lite idag. Fotade lite också, många fina bilder blev det! Dock ska de också redigeras lite, sen ska jag ge henne dem också :) Fick även prova att rida Maja lite sen och hon var superkul :D

Sen väntade vi lite tills klockan blev 4 innan vi hämtade in Mie och Loppan. Vi skulle ut i skogen med grupperna så vi ville inte ha dem i hagen då med tanke på att det inte finns någon ström. Sen kom Danne och jag var faktiskt snäll idag! Han kom ut från stallet när jag satt på Tuna:
Jag - Nämen Hej Daniel, vad roligt att se dig! :D
Han - Hej hej :)
Jag - Hur känns det nu, gamling? :)
Han - Käften.
Jag - Haha.
Busig - Du får tårta imorgon!
D - Ja, jag skulle få av dem också.
J - Japp!
B - Då blir du tjock!
D - Som om jag inte redan är det.
J - Du är väl inte tjock nånstans!
D - Jo, i huvet.
J - ... Det var du själv som sa den.
D - Ja, men hade inte jag sagt den så hade du gjort det.
J - O.o


Ja, alltså ledde jag de tre sista grupperna i skogen. Torun orkade inte rida så jag fick leda hela gruppen och mamma fick rida sist och hålla ihop den :) Gick suveränt faktiskt :) Tror alla uppskattade det.

Nu ska jag gallra lite bilder och sedan redigera de som blir kvar! :)
Hade hade





Kommentarer
Postat av: Isabell

2011-04-19 @ 23:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0