Feel the adrenaline, moving into my skin.

Hopplektion idag. Fick bli med Chamaro :P Tänkte ha en Outfit bild, för första gången! ;D

Hjälm: Swing
Väst: Rider's Company
Tröja: H&M
Ridbyxor: Roping
Chaps: CRW
Skor: CRW

Träns: Globus
Sadel: Prestige
Sadelgjord: Kingsland
Schabrak: Horze
Benskydd: Catago Pro

Chamaro var jättefin idag, samlade sig sååå fint i galoppen mellan hinderna och slog sig nästan inte alls fri. Hoppade alla hinder efter lite övertalning och sista språnget tog han så stort så han var en hälvmeter över hindret x)
Han lyssnade jättebra och kortade ihop sig även om han var pigg på att hoppa :) Han var såå fin idag! :D

Fashion fick sig sen en longering och det behövde hon. Hoppas man kan se lite resultat sen, tänkte försöka göra det minst två ggr i veckan så hon kommer loss i den där förbannade vänsterbogen. Men hon var skitfin på slutet verkligen, så det hjälpte nog lite iaf :)

Mie fick vila. Hon fick komma ut i hagen istället :)

Nu ska jag käka lite, och därefter ska jag nog alldeles snart försöka sova för det var juh tusan vad trött jag är! Helsjukt asså. Kan ju också ha den anledningen att jag vaknade kvart över 6 imorse och tvingade mig själv att gå upp då. xD
Imorgon är det örnkaveln vilket betyder no school :)




David Guetta feat. Rihanna - Who's That Chick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0