Everybody wants you.

Så ja, då var man nymasserad igen! Ibland är det bra med en mamma som är duktig på att massera, gratis massage whenever you like ;P Men denna gången behövde jag det, för fy vilken spänning jag hade i ryggen! :(

Ikväll har jag först ridit Loppan på min lektion kl 5, gick skitbra, det var första gången hon gick utomhus med ryttare utan lina! Och jag galopperade, hoppade bank och allt också :D Så hon var superduktig. Jag kunde till och med sitta ner lite lätt på henne, och då gick hon sååå snyggt efter ett tag utan att bli framtung :) Duktig pållehäst!

Sen grillade vi lite, Krille, jag, Mamma och Simon och senare kom även Daniel. Kul vare! Vi hade lite allmän damp tillslut när Danne försökte stjäla Krilles choklad till sin marschmellow xP

Ännu tidigare var jag i skolan, och 20 över 12 kom Krille och hämtade mig på skolan. Därefter åkte vi till Klippan och tvättade bilen. Det behövdes! :P När vi sen kom till ridskolan igen så efter ett tag kom Jessica och berättade en rolig sak:
L - Vad sa de när vi åkte?
J - Vem?
L - De som stod där vid dig!
J - Du skulle sett Lina! Hon stirrade typ på bilen, och ännu större, och ännu större och sen frågade jag henne "Vad är det?" Hon bara "Ofta han kommer och hämtar Linnea!" Så jag bara "Varför skulle han inte kunna det? :S" Så hon bara "Han var juh fett snygg!!! Nä, nu blev jag var avundsjuk!" Sen gick hon därifrån.
L - Vad menar hon med det!? :O
K - HAHAHAH, vilken jävla diss mot dig och vilken fet komplimang mot mig!
L - Håll käften, Krille! :P

Ae, fyfan vad kul de va! Lite cp var de allt x) Haha!

Efter ridlektionen blev jag så jävla trött så jag vilade lite i soffan. Jag tar alltid ut mig så mycket när jag rider för jag använder så mycket mental styrka, inte så mycket fysiskt men mentalt så jag blir matt. Sen om jag lägger mig ner och vilar i en kvart sen är jag fit for fight igen. Cp, jag vet :P

Emelie, en av Toruns elever från Örkelljunga, åkte också av Harboe idag, sadeln gled på sne och han blev superrädd. Men vi hoppas att inget allvarligt hände med henne, hon fick lite ont i ena vaden och i huvudet så en mindre hjärnskakning är mycket möjligt. Habbe babbe ska alltid överreagera så :/ Hoppas hon blir bättre snart ändå! :)

Nu ska jag iaf snart sova, så jävla trött asså. Och sen ska jag mocka ut Mies box imorgon och sen ska hon också komma ut för hon fick vila idag. Det är bättre att de får vila dagen efter de lärt sig något nytt så de hinner smälta händelsen. Dessutom hände mycket nytt igår med både miljöträning och första uppsittningen :) Vila idag då alltså :P
Hade hade folks!
Ni får en bild på Chamaro, tyckte inlägget blev tomt annars :)





KC & The Sunshine Band - Give it up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0