Another day just passes by.

Var på Hööks innan idag. Vi blev lite sena, Krille blev inte släppt från Boalt :P Sen var han sjuk och hade feber :(

Köpte iaf schabraket, och ett par benskydd med luftventilation. Tänkte köpa bak nästa månad eller nått. Tittade även på tränsen och konstaterade att det var bäst att hitta ett snyggt på Falsterbo i sommar istället :) Där brukar de dessutom ha snygga träns på rea :)

Sen stack vi inom väla och Krille fick en klipptid, så han klippte sig där och då. Snyggt blev det! (y) Och därefter blev det Max och mat, eller vi delade på en meny typ :P Och sen åkte vi hem igen :)

Väl hemma tog jag ut Mie, och hon var jätteduktig idag. Det stod två hinder uppe i lilla ridhuset, ett på var långsida som vi flyttade bort innerstöden på så det blev tomt, sen longerade jag Mie över dem. Hon hoppar jättefint! Synd att jag inte fick bild på det, måste fixa det nån dag. :) Tränade sen lite horsemanship och hon följde mig superbra.

När hon var klar bytte jag om och städade lite i klubbis. Sen kom mamma och bad mig rida Chamme för han hade inte blivit igenomriden riktigt. Så jag red lite på volten, gjorde strykande tygel och mycket galopparbete för att stärka honom. Jättefin var han sen och jag slutade rida efter 20 min typ. Han går fint igenom sig nu :)

Städade klart i klubbis sen, dammsugade dock bara. Gick upp till lilla ridhuset och väntade på att de skulle bli klara. När de blev det gick jag ner igen, pratade lite och gick sen hem innan de andra. Orkade inte va kvar, fett seg var jag. Sen hade jag lite att fixa hemma och ska försöka komma i säng så fort jag ätit upp min sista korv.
Krille skjutsade mig hem ändå, för han plockade upp mig vid 108:an och tvingade mig nästan att hoppa in. :)

Imorgon är det onsdag vilket betyder skola först och sen hopplektion. Vet inte om jag pallar gå hem om efter skolan, det märker vi.
Hade hade ändå!





Westlife - I wanna grow old with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0