Written in the stars..

Dagens stall blev ganska kortvarigt, bara sådär 3 timmar kanske ^^, Mycket kan hända inom tre timmar ändå ;)
Jag gick ner vid halv 7 för att prova sakerna på Fashion. Allt passade! :D Helt underbart (y) Iaf. Hon blev skitsnygg i det. Därefter gick jag bort till Chamaro och Daniel, som höll på att göra iordning honom inför lektionen. Chamaro bet mig i fingret :( Och Danne slog mig med pisken så jag tror jag har ett rött streck på baksidan av mitt lår nu :( xD Han är lite våldsam :P 
Ja, lektionen började. Chamaro såg verkligen jättefin ut, han travade taktfast med längre steg utan att va för lång :) Snyggepållen! 
Ja, i slutet frös jag nästan röven av mig. Mina leder låste sig och jag kom ingenstans, jag satt på ett hinder :( Danne kom efter ett tag och drog upp mig på fötter, ont som fan hade jag i lederna. Han tgo tag i mig och riste mig ;o Sen gjorde vi någon övning, höll varandra inne vid armbågarna typ i jackan och sköt händerna fram och tillbaka parallellt (stavas?) I början gjorde jag inget utan bara höngde med, han bara "kom igen nu ta i!" Jag bara "Nu jävlar" Sen jävlar gjorde jag det fortare än han hängde med nästan. Sen stod vi och pratade jättelänge, genom hela Tobbes lektion ;o Haha x)
Gick ner till klubbis och visade Torun grejorna och hon sa att det var snyggt ;) Pratade sen ett tag igen innan vi gick hem och då var klockan halv 10. Klockan är nu kvart över och jag ska äta, försöka få igång folk på fb, så de vill prata med mig och sen ska jag snart soova Imorgon är det hoppträning. Sista innan tävlingen, nervöööst ;D
Juste ja, Stort Grattis till Evelina som blir 15 år idag! :D
Bild på jättehästen och jag =)

Och här är Fashion nya saker :)

Vad tycks? ;)

Kram Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0