Om jag hade lite kraft att ge dig.

Den låten är bara så bra. Riktiga namnet är Vals för satan(Din vän pessimisten) med Kent. Riktigt bra text. Men nu till verkligheten. Eller nåt.
Stallet idag fick bli en kortis. Jag gick ner strax efter 6 på kvällen. Kom dit vid ca 18:35 så jag borstade av Chamaro lite mer, mamma hade gjort det mesta. Bad henne göra det liksom (y) Borstade sen av Benskydden och satte dem på benen. Väntade sen till klockan blev ca 18:50. Pratade med Niklas ganska mke under tiden som Stella gjorde iordning Harboe i boxen bredvid. Sadlade iaf och tränsade och sen kom Daniel. Och det första han säger är "Fan, jag trodde inte du skulle hinna" Men Hah, för det gjorde jag!
Gick ut med honom, kollade skorna och så, sen kom Danne och satt upp och red iväg. Jag gick in i klubbis och satte mig och läste på Svenska -.-' Prov imorgon, yippiyay! Eller inte. Mamma körde till Netto sålänge och köpte dricka och mat. Josse kom efter ett tag och vi satt och pratade ett tag innan vi gick ut till stallet. Träffade Cornelia Hurtig Kokko som ska börja rida tror jag. Chamaro hade också kommit in så Danne borstade och jag la på täcket efter. Skulle sen släppa in han i boxen som jag brukar, men det gick inte som det brukar gå -.-' Han stannade först hos Goliat och sen stannade han för där var mat på golvet -.-' Haha, så jag fick leda bort honom :P 
Strax efter det fick jag skjuts hem av Daniel, ovanligt va? x) 
Här kommer en lite söt bild på Chamaro innan Danne skulle rida :)


Kram Linnea

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha, så söt. :D

2010-11-22 @ 16:39:56
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se
Postat av: Mira

Eller hur! Kent är sjukt bra.

2010-11-22 @ 17:14:25
URL: http://supermira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0