From Miami To Ibiza

Inte riktigt kanske, mer från tandläkarn till stallet. ^^
Hopptränade med Fashion idag direkt efter skolan. I början var hon jätte positiv och framåt och hoppade jättefint. Hon hoppade t.o.m 90 cm i trav! Höjde banan till 90 cm och hoppade. Efter ett tag slutade hon bjuda och började stanna. Rappade henne med spöt en gång, för att hon ska veta vem det är som bestämmer. Sen fick jag hoppa oxern sänkt för att skulle börja bjuda igen så det skulle flyta på. Fick hålla på ganska länge, men sen bjöd hon igen. Hoppade en annan bana och sista språnget blev jättebra, så jag red av henne sen och skrittade ett varv runt anläggningen. In med henne i stallet och gick sen hem. Fixade lite hemma, åt och så, sen redigerade jag 97 bilder ;o Alla finns på facebook ;)
Här är en av dem jag redigerade:


Kram Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0