Mellanmjölk och handelvapen.

Ja, alltså, den textraden har jag aldrig förstått mig på? Den kommer från Dum av dig av Daniel Adams-Ray och passar inte hemma i sammanhanget men jag antar att det blir bra x) Fashion var ganska så bra idag, förutom att jag fick ryta till henne en gång för hon sparkade -.-'
Kom lite sent till lektionen, men ändå. Jag red fram och så sen började vi hoppa. Hon hoppade jättefint och så men när jag skulle fatta vänster galopp andra ggn så sparkade hon högt igen. Så jag röt till och svängde runt henne sen fattade jag en ny galopp. Annars var hon riktigt fin. Hoppade jättebra med ryggen och så :)
Ja, sen satt jag i klubbis ett tag innan jag fick skjuts hem av Cissi!

Kram Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0